Kasvav trend: sporditiimid, mida sponsoreerivad hasartmängufirmad

Jalgpalli staadion

See, et sporditiimidel on sponsorid, ei üllata mitte ühtegi spordisõpra. Teleülekannetest teenitavad summad on läbi aegade kõrgeimal tasemel ning iga edukas ettevõte soovib olla seotud teleülekannetes hästi esinevate meeskondadega.

Meie jaoks relevantsetest spordialadest kajastub see kõige enam ehk Inglismaa jalgpalli kõrgliigas ehk Premier League’is, mille meeskondadest poolte rindadel on kuvatud hasartmängufirma logo. Veel suurem on see number aste allpool olevas Championshipis, kus 2018. aastal oli vastav number 17 meeskonna peasponsorit 24-st. See trend on välja vahetanud mõnede aastate taguse moe, mille kohaselt ilutsesid spordivõistkondade särkidel alkoholi ja tubakatootjate brändid. Kuigi ühiskond võib nii mõnelgi põhjusel hasartmängude peale viltu vaadata, peaks olema igaühele selge, et spordi ning panustamise seostamise võrrelduna spordi ja alkoholi või tubaka koos reklaamimisega, on oluliselt parem sõnum, mida näiteks noortele edasi anda.

Panustamine, kui seda teha mõistlikult ning oma rahaliste võimaluste piires on kindlasti inimese elukvaliteedile ohutum vaba aja veetmise viis, kui alkoholi ja tubakatoodete tarbimine ning oma lemmikmeeskonnaga seostamine.

Võib tekkida küsimus, millest selline uudne trend tuleneb ning mis on selle tagamaad. Jalgpallifännid on inimesed, kes reeglina oma klubi tulihingeliselt toetavad ning kummardavad kõike, mis seda ümbritseb. Klubil võivad olla ükskõik, kui rasked ajad, tõeline fänn ei vaheta oma koduklubi. Mängijad, kes kannavad mõne tuntud ettevõtte logo, edastavad ka kõikidele fännidele sõnumi, et tegu on kvaliteetse partneriga, kellega võiks ja isegi peaks end seostama. Ostes oma klubi särgi, muutuvad fännid kõndivateks reklaamipostriteks, kes levitavad sponsori sõnumit tunduvalt paremini, kui ükskõik milline muu tavapärane reklaaminipp.

Edukad panustamisfirmad annavad klubidele võimaluse hankida paremaid mängijaid ning sõlmida personaliga paremaid lepinguid, ehk siis aitavad selles mõttes kaasa klubi arengule. Ajal, mil spordis liigub rohkem raha kui ei kunagi varem, ei ole ime, et klubid sellest võimalusest hea meelega ka kinni haaravad.

Veebis panuste tegemine on heas mõttes nakatav ning on inimesi, kes teevad seda oma lemmikute toetamiseks kord poole aasta jooksul enne olulist matši, kui ka neid, kes panustavad igapäevaselt. Peamine on, et ükskõik mis hetkel oma rahaga spordile panustada, tehtaks seda oma rahaliste võimete piires, mitte riskides rahaga, mille kaotamist inimene endale lubada ei saa.

Igaüks, kes on kas staadionil või teleka vahendusel oma lemmikutele kaasa elanud ning samas ka neile panustanud võib kinnitada, et see tegevus võib anda antud sündmusele veel omakorda lisanduva kihi põnevust. Summa ei pea olema suur, olgu selleks kasvõi 50 senti. Online kasiinod vahendusel on see tegevus tehtud ka äärmiselt mugavaks ning kergeks. Piisab nutitelefoni omamisest ning võidki kiirelt oma ennustuse teha. Mõnel juhul võib oma õhtu sisustamiseks piisata sellestki, kui vaadata kahe võõra meeskonna mängu ning panna tulemusele pisike panus. Olgu selleks mistahes summa, muutub antud mäng kindlasti kohe hoopis põnevamaks, sest miskit on kaalul. Taaskord mainime, et riskida ei tohi rahaga, mille kaotamist inimene ei saa lubada. Tasub teha panuseid, mille puhul saad olla üsnagi kindel, et see on mõistlik ning ratsionaalne. Vaatamata parimale sisetundele, siseinfole või ükskõik millele muule valitseb alati ka oht, et panus kaotab. Panustamise pakkujaid on veebis palju ning tihti lubatakse just eriti uuele kliendile maad ja taevad kokku ning kõik tundub väga ilus. Siiski tasub teha eeltöö, tutvuda kõikide tingimustega, seda eriti eripakkumiste puhul. Lisaks on mõistlik valida oma panustamispartner turvaliste ettevõtete seast. Kui olete selles valdkonnas alles uus ning pole päris kindel, kuidas seda teha, külastage seda lehekülge.

Sport on väga tihedalt seotud võitmisega, samamoodi ka ettevõtlus. Nii mõneski mõttes on selles loogikas ka antud analoogias omajagu tõde. Mitte ükski edukas spordimeeskond ei lubaks oma särgile partnerit, kes ei ole usaldusväärne või kes kasutab oma igapäevategevuses hämaraid taktikaid.

Panustamisega seotud ettevõtted on nii avalikkuse kui ka seaduse tiheda järelevalve ja pilgu all ning mitte ükski selle valdkonnaga seotud ettevõte ei saa lubada enda mainega mängimist. Lisaks leiab tänapäeval palju infot ka internetist ning lehekülgede arvustamise saitidelt, mida leidub samuti ohtrasti.

See annab fännile ehk kliendile teatava turvatunde, et antud lehekülg on turvaline ning seal võib teha panuseid, kartmata oma raha saatuse pärast. Kui soovid teha oma panuseid Eestis ning veebi kaudu, siis on meie soovitus teha oma panused just selle lehekülje kaudu. Kõik antud leheküljel kuvatud saidid on meie poolt isiklikult kontrollitud ning seega võib neid meie parima teadmise kohaselt südamerahuga kasutada.

Sisuturundus

Foto: Shutterstock

Lisa esimene kommentaar

Kommenteeri

Your email address will not be published.


*